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NEW YORK, April 30, 2024 /PRNewswire/ - - LILYSILK , the world's leading silk brand with a mission to inspire people to live spectacular, sustainable lives, proudly presents its Summer 2024 Collection, "State of Wonder." This exquisite collection draws ...
Adnkronos
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... la serie tv sequel di Sex and the City ). La borsa piccione di JW Anderson Anderson ha raccontato ...del film è "che sia uno storia su come si diventi persone di successo attraverso i brand". I marchi ...
Il Post
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...con l'agenzia creativa guidata da Emanuele Nenna per 'dare un nuovo slancio ai canali del brand, a ...a inizio marzo la nuova strategia internazionale fondata sul concept ' Move People Through the ...
Engage
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... rispetto alcuni brand nella stessa fascia di prezzo, questo NinKear ha un notevole vantaggio datogli dall' ottimo display , 32GB di RAM out of the box e dalla piena possibilità di upgrade della ...
CEOTECH.IT
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'Visa's and Prove's vision is to empower companies with differentiated solutions that will improve the customers' full commerce experience and drive brand loyalty. Through the unique Prove Pre - Fill&...
01Net
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Taking these as a new starting point, Ambpomial continues to craft and optimize probiotic yogurt products, aiming to be the pioneer brand in healthy yogurt, and bringing new growth opportunities to ...
Adnkronos
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With the theme "Together We Win, Shape the Future", the conference brought together nearly 200 attendees representing HONGQI's global partners to chart the course for the brand's development in the ...
Adnkronos
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... che riconducono ai brani Thank you Aimee , Cassandre , Robin e The Albatross . Solo coincidenze? ... il mollettone che portava tra i capelli altro non era che il modello Aimee del brand Anthropologie: ...
Vanityfair
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A brand rich in history such as The R&A aligns with the impeccable reputation NetJets has, cementing that this partnership is the perfect fit." Neil Armit, Chief Commercial Officer at The R&A, said: "...
Adnkronos
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30-4-2024
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... Volkswagen e DDB Group Italy presentano la campagna 'The Supporter School' , una serie di video ... un claim che sottolinea la volontà del brand di promuovere una visione ottimistica del futuro, nel ...
Engage
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