The provider earned the highest customer satisfaction scores in ISG's Voice of the Customer survey, which is part of the ISG Star of Excellence program , the premier quality recognition for the ...
01Net
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19-4-2024
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The provider earned the highest customer satisfaction scores in ISG's Voice of the Customer survey, part of the ISG Star of Excellence program , the premier quality recognition for the technology and ...
01Net
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18-4-2024
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...smart service robot to meet growing customer ...robot to meet growing customer demand across the world ... launched BellaBot Pro, the next generation of ... This new robot includes new voice and greeting ...
Adnkronos
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16-4-2024
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...these important platforms a fresh new voice and ...scalable websites fast and Cindy will enhance the ...enhance the user experience and drive engagement of ...Imaginuity touches every part of the customer ...
01Net
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16-4-2024
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I software di Voice of the Customer e le piattaforme di Marketing Automation sono diffusi invece in circa la metà delle aziende del settore. C'è ancora spazio per migliorare, invece, nell'...
Tecn'è Lab
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15-4-2024
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Infosys9 earned the highest customer satisfaction scores in ISG's Voice of the Customer survey, which is part of the ISG Star of Excellence program , the premier quality recognition for the ...
01Net
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12-4-2024
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I software di Voice of the Customer e le piattaforme di Marketing Automation sono diffusi invece in circa la metà delle aziende del settore. C'è ancora spazio per migliorare, invece, nell'...
Web Magazine 24
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12-4-2024
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The provider earned the highest customer satisfaction scores in ISG's Voice of the Customer survey, which is part of the ISG Star of Excellence™ program, the premier quality recognition for the ...
01Net
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12-4-2024
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I software di Voice of the Customer e le piattaforme di Marketing Automation sono diffusi invece in circa la metà delle aziende del settore. C'è ancora spazio per migliorare, invece, nell'...
News Biella
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12-4-2024
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I software di Voice of the Customer e le piattaforme di Marketing Automation sono diffusi invece in circa la metà delle aziende del settore. C'è ancora spazio per migliorare, invece, nell'...
Corriere Toscano
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12-4-2024
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